Tuesday, February 16, 2021

Cool Azul Sport Gel - untuk kehidupan aktif anda.

 



Cool Azul Sport Gel - penyelamat betis anda selepas workout.

.

Hahahahahha.

Ini based on my personal experience. Orang yang baru berjinak-jinak dengan senaman. Setiap orang berbeza tahap keupayaannya.

.

Saya dapati kalau saya berjalan atas treadmill dengan speed 4.5 ke atas selama 30 minit, betis saya akan sakit. Sore muscle lah.

.

Jadi, dah beberapa kali sebelum saya on treadmill, saya akan sapukan Cool Azul Sport Gel dulu di kedua-dua betis saya.

.

Hasilnya, gejala sakit betis tu almost tiada. Yeay!

.

Cool Azul Sport Gel ni best tau. Sejuk je. Bukan setakat nak exercise je pakai, kalau ada kerja-kerja berat pun boleh pakai.

.

Satu lagi, kalau lenguh pinggang ke, bahu rasa stiff ke - pun saya pakai. Memang selesa.

.

Itu sebab kenapa saya selalu cakap produk Young Living ini is the lifestyle. Sebab ianya ada dari hujung rambut ke hujung kaki.

.

Young Living Essentials Oils - bukan sekadar nak wangi sahaja.

.

Love,

Puteri Nuur
Oiling with gratitude and love.

No comments:

Post a Comment

Masa terbaik nak jadi ahli YL adalah SEKARANG!

  Untuk tindakan serta merta!   Sah sehingga 30 September 2022 aje tau. Sesekali aje Young Living Malaysia akan keluarkan MEO tau, jadi bila...